Asiakas valitsee palvelun sen tuoman mielikuvan perusteella

Brändi luo mielikuvia, brändi on lupaus tietystä palvelunlaadusta. Tänä päivänä brändi on yksi suurin kilpailuvaltti alalla kuin alalla. Me Otaxilla olemme määrätietoisesti kasvattaneet vahvaa brändimielikuvaa ja olemmekin yksi tunnetuimmista taksibrändeistä. Vahva ja tunnettu brändi herättää kuluttajassa luottamusta ja siihen haluamme vastata.

Brändin eteen tehdään jatkuvasti töitä ja sitä tulee kehittää. Tiistaina olimme porukalla kuvaamassa uusia mainoskuvia tuleviin julkaisuihin aurinkoisessa Oulussa. Sanotaan, että kuvat kertovat enemmän kuin tuhat sanaa, joten kuvien täytyy olla laadukkaita, edustavia ja realistisia.

Kuvauksiin kutsuttiin vapaaehtoisia ja heitä saimmekin mukaan, kiitos heille! Päivän aikana kuvauksissa oli rento ja hyvä meininki ja saimmekin hienoja otoksia monessa eri ympäristössä. Onkin tärkeää, että brändäykseen osallistuvat kaikki Otaxilaiset, niin autoilijat, kuljettajat, kuin laadukas kalustokin. Sillä, miltä näytämme ja kuulumme katukuvassa, on merkitystä!