Kuljettajille kiitosta hyvästä työstä

Taksiautoilijan ja taksinkuljettajan työ on asiakaspalvelutyötä. Asiakaspalvelutyössä jokainen päivä on erilainen ja jokainen matkustaja on uusi asiakaskohtaaminen. Taksinkuljettajan työssä asiakasta saa kuunnella herkällä korvalla, ja hyvä ihmistuntemus on arvokas taito.

Otaxilla haluamme palkita aika ajoin hyvin suoriutuneita kuljettajiamme. Parhaat palautteet asiakaspalvelun onnistumisesta saamme suoraan matkustajilta; kyydin jälkeen autossa, puhelimitse, palautelomakkeiden tai sähköpostin kautta. Kiitos asiakkaillemme jokaisesta palautteesta, nämä auttavat meitä toiminnassamme eteenpäin!

Vuoden 2021 lopulla aloitimme 02 Taksin kanssa yhteistyössä käymään tarkoin läpi sovelluksen ja puhelinpalvelun kautta tulleita kuljettajapalautteita. Ensimmäinen tarkastelu tehtiin kahden kuukauden ajalta, jolloin jokaisen auton ajamia kyytimääriä verrattiin saatuihin palautteisiin. Mobiilisovelluksessa palautetta voidaan antaa asteikolla 1-5 jonka lisäksi mm. kuljettajan asiakaspalvelutaitoa, täsmällisyyttä ja liikennekäyttäytymistä voidaan erikseen arvioida.

Palautteiden ansiosta palkitsimme Otaxi auton 88 kuljettajana toimivan Mikko Kyllösen, jonka palautteet olivat täyttä 5-luokkaa. Kiitos Antti upeasti hoidetusta asiakaspalvelusta!

Kuvassa oikealta palkitsemassa Otaxin laadunvalvoja Harri Alasuutari, palkittu kuljettaja Mikko Kyllönen sekä yrittäjä Virva Alalääkkölä. Mikolle ojennettiin 02 Taksin lahjoittama termospullo sekä Otaxin lämpimät lapaset talvipakkasille.

Kiitos vielä sekä Mikolle, että Virvalle, jatketaan yhdessä samaan malliin!